1- محصولات را دوست دارم اما به خرید اینترنتی اعتمادی ندارم!

فروشگاه ایترنتی اُدیبو دارنده نماد اعتماد ۳ستاره از ای‌نماد می ‌باشد که خود تضمین کننده خرید شماست.نماد اعتماد یک نهاد دولتی است که با بررسی اطلاعات هویت شخص حقیقی و حقوقی، کسب‌وکارهای اینترنتی را شناسایی و براساس میزان صداقت و رعایت استانداردها به ایشان نماد اعتماد ستاره‌ای اعطا می‌ند. اما در هر صورتی که سفارش شما طبق فاکتور خرید تحویل نشده‌باشد یا ازکیفیت محصول راضی نباشید می‌توانید مورد را از طریق بخش پشتیبانی پیگیری کنید.

برخی از کالاها نظیر لوازم آرایش، لباس‌های نوزاد و لباس‌های زیر به دلیل رعایت موارد بهداشتی امکان تعویض یا برگشت ندارند.

 

2- از اینکه چیزی که میخرم با چیزی که بدستم میرسد متفاوت باشد نگران هستم؟!

در فروشگاه اُدیبو هر محصولی یک کد منحصر بفرد دارد که براساس سایز ،رنگ،حنسیت و موارد دیگری این کد ساخته شده و درصورتی که در فاکتور شما کد محصول خریداری شده مطابق با انتخاب شما بوده باشد امکان ارسال اشتباهی وجود ندارد. در هر صورت اگر محصولی که به دست شما رسیده با چیزی که سفارش داده‌اید متفاوت است میتوانید از طریق بخش پشتیبانی مورد را بررسی کنید.

 

3- آیا فروشگاهی دارید که بتوان حضوری از آن خرید کرد ؟

در حال حاضر هنوز چنین امکانی برای مشتریان وجود ندارد.

4- اگر لباسی اشتباها بدستم رسید باید چکار کنم ؟

اول این که ما این موضوع را ضمانت میکنیم که سفارش اشتباهی برای مشتریان ارسال نشود ولی در هرحال اگر سفارشی اشتباها بدست شما رسید ، در اولین فرصت با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

5- شماره تماس و پشتیبانی دارید ؟

برای تماس با واحد پشتیبانی فروشگاه با تلفن زیر تماس بگیرید : ۳۶۲۶۹۸۳۷-۰۳۱
1- چگونه باید از سایت شما خرید کنم ؟

– شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی اُدیبو پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را از طریق دکمه اضافه به سبد خرید ، به سبد خریدتان اضافه می‌کنید و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .

– برای خرید می بایست در سایت ثبت نام کنید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید . خواهشمندیم اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانیم از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه ‌تان کنیم .

– لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید لباس یا اکسسوری به موارد زیر توجه کنید :

رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا را بادقت انتخاب و بررسی کنید .هر کالا با توجه به رنگ،سایز وجنسیت ،کد کالای بخصوصی دارد که در فاکتور خرید شما درج شده است.

دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید تا برای تحویل آن مشکلی رخ ندهد.

تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش را بررسی کنید.

در پایان فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می شود. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارشات من” می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.

2- آیا می توان بدون ثبت نام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟

برای ثبت سفارش درفروشگاه اُدیبو بهتر است حتما دارای حساب کاربری باشید . برای این کار بر روی قسمت ثبت نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید .

شما با عضویت در فروشگاه اینترنتی اُدیبو خرید آنلاین لذت بخشی را تجربه کرده و از مزایای آن بهره‌مند خواهید شد.

بعد از عضویت در سایت می‌توانید:

  • سریع و ساده خرید کنید.
  • به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری کنید.
  • سوابق خرید خود را مشاهده نمایید.
  • کالایی که دوست دارید را به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه کنید.
  • نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • از فروش های ویژه ، تخفیف ها و قیمت روز کالا ها با خبر شوید و همیشه
  • از دیگران یک قدم جلوتر باشید!
3- چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟

در صفحه هر محصول اعم از لباس پسرانه، لباس دخترانه و لباس نوزاد ، قسمتی به عنوان راهنمای سایز وجود دارد. با کلیک کردن بر روی ” راهنمای سایز” می توانید سایز مناسب را با توجه به سن ، انتخاب نمایید.

4-  آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم ؟

جای نگرانی نیست ! پس از ثبت سفارش و تا پیش از انجام پرداخت اینترنتی می‌توانید سفارش را تغییر دهید و یا لغو کنید. پس از انجام پرداخت اینترنتی باید از طریق بخش پشتیبانی پیگیری تغییر یا لغو سفارش خود باشید

5- چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آن ها مطلع شوم ؟

فروشگاه اینترنتی اُدیبو با ارسال ایمیل ، مرحله به مرحله شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهد داد.
همچنین می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت ” سفارشات من” از وضعیت آن ها مطلع گردید.

6- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه اینترنتی ادیبو خرید کنم و سفارش من تحویل آن شخص شود؟

بله ، شما می توانید در حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله ” اطلاعات ارسال” می رسید با انتخاب ” افزودن آدرس جدید” ، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش به صورت آنلاین پرداخت گردد، تحویل گیرنده سفارش باید به هنگام تحویل آن ، کارت شناسایی داشته باشد.

با خرید از اُدیبو می‌توانید بسادگی عزیزان خود را سوپرایز کنید.

7- چه ساعاتی از روز می‌توانم از فروشگاه خرید کنم ؟

شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.

چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟

پس از تکمیل سفارش می‌توانید یکی از حالات پرداخت را انتخاب کنید که شامل موارد زیر است :

– پرداخت انلاین از طریق درگاه بانکی و کارتهای عضو شتاب که نیاز به رمز دوم کارت دارید

– پرداخت هنگام تحویل که می‌توانید از طریق دستگاه کارت‌خوان و یا بصورت نقدی پرداخت را انجام دهید.

– همچنین می‌توانید مبلغ سفارش را بصورت کارت به کارت به کارتهای اعلام شده واریز کنید و از قسمت پشتیبانی کد رهگیری را اعلام کنید.

 

در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم ؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد.

در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

1-آیا پرداخت اینترنتی در اُدیبو ، امن است ؟

پرداخت اینترنتی در اُدیبو از طریق پنلهای بانکی انجام می‌گردد و خود بانک مسئول تامین امنیت اطلاعات است ولی به هرحال همیشه موقع پرداخت اینترنتی این موارد را در نظر داشته باشید :

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar) ، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. که این مورد بصورت سبز رنگ و کاملا مشخص نمایش داده می‍شود.

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل، از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

2- پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر مقصد و نحوه تحویل سفارش متفاوت است.ولی بطور کلی همه سفارشات از ۲ساعت تا نهایتا ۷۲ ساعت برای ارسال به شهرستان‌ها طول می‌کشد تا به مقصد برسد